► Official Raw Thread
Lmao @ steph ending the show with .. “if there was ever a time for the yes chant, it’s now!!”” Jesus Christ
[Image: 4mWpL7U.png]
Reply
It really reminded me of this:
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
[+] 3 users Like Chris's post
Reply
Was gonna make the same reference
[Image: 4mWpL7U.png]
Reply
Joe so good he got heat in Chicago
[Image: Chaos.png]

Reply
Alexa Bliss kinda sucks.
[Image: Chaos.png]

Reply
The truss missed both men. Braun should have used the grappling hook to hang both men like fish.

Also lol @ nobody giving a fuck about Kane's health.
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
Reply
I love Braun and want him to keep doing outrageous shit.

Don't stop until he's throwing sharks at people.
[Image: 330skup.jpg]

[+] 1 user Likes Dr. Mario's post
Reply
Why stop there?

Also:
[Image: 2879665-7022264415-lesna.gif]

[Image: imXxoX3.gif]
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
[+] 3 users Like Chris's post
Reply
lol that was so funny, OH HAY A GRAPPLING HOOK!
[Image: 4mWpL7U.png]
Reply
SWAT team?
[Image: DARKCYDE.jpg]
Reply
[Image: dfab9d520e8afce5fad0cd8f7d14d05b.jpg]
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
[+] 2 users Like Chris's post
Reply
Maybe he meant Squat Team

[Image: 2a96xjc.jpg]
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
[+] 1 user Likes Chris's post
Reply
Braun tipping that semi was awful. 20 camera cuts?

Agag @ Stephanie McRman.
Double agag @ Cole stage diving. What a show!...

Holy fuck. Jericho will be on Raw next week?

The Nia vs. Asuka match has been the best of Nia's career and the best of Asuka's on the main roster.
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
Reply
That didn't look good.
[Image: DARKCYDE.jpg]
Reply
I like the fact that WWE is totally embracing the idea of Braun as a ridiculous cartoon character. Fuck it, go all in. Shoot him and let bullets bounce off.
[Image: jx9SHdi.png]

Reply
Jericho being on Raw is nuts. In my fantasy world, Naito comes from the crowd to attack him.
[Image: Chaos.png]

[+] 2 users Like Ceallach's post
Reply
Jericho is living the dream right now. No contract. Just comes and goes as he pleases anywhere.
[Image: jx9SHdi.png]

Reply
So another interesting, weird note.
http://www.wwe.com/shows/wwenxt/article/...nce-center

The press release for Ricochet signing with the WWE makes special note of Ricochet winning NJPW's Best of the Super juniors.
[Image: Chaos.png]

Reply
I'm hoping WWE is smart enough to realize that NJPW isn't ever going to be real competition for them, simply because of the language barrier. The best they can hope for in America is to be a strong but distant #2.

I hope they recognize that and therefore aren't afraid to acknowledge them or maybe even work with them some day.
[Image: jx9SHdi.png]

Reply
I think everybody outside of Vince realizes that, but he seems like he's slowly Breaking the Walls Down. Haitch seems like he's been doing everything he can to make those connections. Showing up in those smaller indie events in Europe and bringing in the talent that he has to NXT.

Win the Day!

[Image: vS1CaHG.png]

Reply
Yeah, the company is starting to change a lot. With Haitch and Regal getting more power things are going to be different soon. You can see it on NXT and Smackdown. Raw is still trash because of Vince and Dunn tho.
[Image: Chaos.png]

Reply
Vince is still in charge of Smackdown. I think Kerwin directs it though.
[Image: 150723-EJ-aerial-madison-square-garden-1519-Edit.jpg]
2018
Reply
I don't think he cares as much about it. It has a markedly different feel.
[Image: Chaos.png]

Reply
Wtf no one is gonna mention Seth did a curb stomp last night ?!
[Image: 4mWpL7U.png]
Reply
I know I saw it posted here, but no idea where....that Roman Reigns steroid thing is picking up steam.

Wonder what it means for the BIG DOG.
[Image: 330skup.jpg]

Reply
What if they worked it where Naito can work WM?
Reply
How about you don't fucking make me think those thoughts???

Win the Day!

[Image: vS1CaHG.png]

[+] 1 user Likes Rob's post
Reply
You should ask Meltzer on twitter, he loves those questions.
[Image: Chaos.png]

[+] 1 user Likes Ceallach's post
Reply
What a great fuckin way to make 205 Live Talent look strong.

Make Goldust Cedric's new butt buddy because Goldust apparently loves black men.

Let Goldust appear on 205 live and accept a 3 on 1 handicap match and not even seem worried about it against Drew Gulak, Tony Nese, and Aria Davari

Let Goldust win with relative ease

Fantastic.
Reply
(01-17-2018, 03:22 PM)Ceallach Wrote: You should ask Meltzer on twitter, he loves those questions.


ROFL
[Image: jx9SHdi.png]

[+] 1 user Likes Peezy's post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)