The Video, Picture, and Misc. Catch-all Thread
#31
I have no doubt it will, really.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#32


[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#33
Oh hey guys, check out this play of the game by this sexy friend of mine

[video=youtube]
[/video]

(not exactly the most skillful thing ever, but killing the entire team sure feels nice)

(also I must've uploaded that wrong cause the quality is TURRRIBLE)
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#34
https://mobile.twitter.com/RockstarGames...8827281408

Finally a new red dead is official
[Image: 6bjNXMu.gif]
[+] 1 user Likes kush's post
Reply
#35
FUUUUCK YEAH
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#36
First trailer October 20th at 11AM

WHERE IS THE PC VERSION THOUGH
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#37


IT LOOKS SO GOOD
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#38
Oh right! I forgot that was happening too LOL

That looks great.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#39
Fall 2017?!?!? Fuck off
Reply
#40
Really hope its not a prequel

Canoes could be cool
[Image: 6bjNXMu.gif]
Reply
#41
Marston and Dutch confirm its a prequel and it would have to be cause original was set at the very end of the Wild West
Reply
#42
No pc.........................
[Image: omp5tczw98ky.gif]
Reply
#43




[Image: CvlkNmgUIAAhufz.jpg:large]
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#44
[Image: qQYKyC0.jpg]

hahahahahaha
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#45
Gaymingling
Those don't matter, they happen all the time.
http://www.00Devin.com
I'll lay waste to your waist when i puff you up like a float / Nah, I hate kids so I'll fuck your face till you have strep throat
[Image: iz8ewn.png]
Reply
#46
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#47
I'm way into whatever the fuck that is.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#48


SHIT FUCK YES
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#49
Hell yeah. That looks nice.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#50
The movement definitely needs some work. Looks a lot slower than what I remember playing
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#51





Mmmm that looks so nice. I loved the first one, I never finished it though.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#52
I played and beat the first one, but don't remember anything about it other than being annoyed at all the voice actors having British accents and missing platinum by a couple trophies cause I didn't wanna replay the whole game again. Other than that I thought the game was pretty cool so I'll probably check this out if I ever get a ps4 or the 10 other games I wanna play first.
[Image: il_570xN.711877764_jggh.jpg]
Don't be a cuck, be a sick fuck instead at http://thesfu.net/forums/
Reply
#53
I liked that little Scottish guy. Mr. Drippy?

I really liked the game but I remember it getting super tedious at some point. I'm pretty sure I put in 30-40 hours before giving up on it.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#54
Rawr played that game

I fucking hate it
[Image: o8uk4p.png]
Reply
#55
You just hate cute Japanese girls
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#56
Boy whut the fuck are you talking about
[Image: o8uk4p.png]
Reply
#57
I should've read what Nebraska posted

oops
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#58
If you haven't heard it, the DOOM soundtrack is SO FUCKING GOOD.



[Image: 0UkGE74.gif]
Reply
#59
The game is alright too I guess. It's only in the top 5 of GOTY but yeah, the music is great!
[Image: F47Mb2J.jpg]
Reply
#60
I loved the hell out of doom. Game was so damn fun.
[Image: 0UkGE74.gif]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)